Nu blir det nya tag




Nu är jag så supersugen på alla dessa planer så det inte är sant och jag har bestämt mig för att detta inom en snar framtid ska bli verklighet. Eftersom att jag och den andra iblandade personen har bestämt oss för att inte avslöja förrän allt är klart, så gör jag inte det! Jag vill, men jag får inte!

Det börjar bli dåliga tider i hjärnan igen, stressigt på jobbet och allmän kris i livet. Det är dags för nya tag i alla genrer. Resan kommer bli en härlig avnjutning och när jag kommer tillbaka blir det ett nytt jag. Jag ska smygstarta redan nu med den hälsosamma biten. En extreme makeover helt enkelt, inte bara ytligt även själsligt. Måste sluta upp med allt det ganska dumma jag sysslar med nu, inte bra för min själ. Nej, nu är det dags för Gossip girl, sedan ska jag nog lägga mig. Fast först SATC ♥

Good night, sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Elin

nice blogg.

2009-01-16 @ 16:30:25
URL: http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0