(o)väntat besök.


När jag kom hem efter en hel eftermiddag i stan så möts jag av mina tre små söta systerdöttrar i hallen. Då kom jag på just de ja, dom skulle ju komma nu. Mamma ska låna min säng idag och alla tre tjejerna ska sova i mitt rum. Haha då skulle jag ta mammas säng brevid pappa. njaaaa, tror inte det va. Så jag sover hos Saadi ikväll. Va inte så populärt hos mamsen när hon trodde att jag skulle hjälpa henne hela kvällen. Yeah right! En fredagskväll som denna, nej nej. Men däremot sa jag. Jag kan hjälpa dig i början, men jag tänker ju inte hjälpa till under hela kvällen. Jag har också ett liv liksom. Vi kanske ska till Maniana ikväll och käka. Men vi får se. Sedan blev det fastställt nu istan att det blir spritluckan på Park lane på söndag :) yeey. Och jag har lovat mig själv att jag inte ska bli lika full som på nyårsafton, vilket innebär att jag inte ska dricka lika mycket. Det är helgens löfte liksom. Näe, nu får jag gå upp och gosa med töserna lite. Ha en trevlig kväll gott folk. Btw, så fynda jag stans snyggaste kavaj på Monki idag :)


Kommentarer
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 19:19:59
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0