Trala laa


Hejhej!
Idag har jag haft en trevlig dag på stan med Cattis och hon visade mig runt i tre nya butiker (nya för mig då) som absolut kommer få återbesök av mig! Det vill säga när pengarna kommer då. Det kan bli riktiga kap :) Sedan mötte vi upp Linda då hon skulle läka lite lunch och sedan back to work. Då drog Cattis och jag klackarna mot Eva's Paley för en kaffe och massa prat, haha mestadels om Twlight. Kom på att vi måste nästan skapa en bokcirkel om den, bara de att hon ligger före mig och jag är så kluven med att läsa alla med en gång, jag vill inte att de ska ta slut :( Nej, men nu ska jag faktiskt fortsätta läsa ur New moon, sedan kommer ju Desperate housewhifes.


en jävla cool brud asså, me like alot...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0