Wow, tack Jenny.


En vän till mig befinner sig just nu i NY och hon hade skrivit på sin status på facebook igår att Sarah Jessica Parker hade gått förbi henne utanför hennes skola, WOW! Iallafall då kommenterade jag ju WOW och fråga hur hon hade det mm. Hon har det bra, så sa hon att man kan köpa Twilight manuset där nere och att hon tänkte på mig då. Haha de va ju gulligt, men ännu gulligare var det när hon faktiskt sa idag att hon har köpt det till mig... Hahaha yeeeeeeeeeeeeeey. Ännu en sak att läsa, det tar aldrig slut and I love it. Tack Jenny!

























Nu tillbaka till Eclipse, pocorn och cola


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

jaga vad häftigt. Ja den är verkligen jätte bra :)

2009-06-18 @ 23:01:34
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0