Catfights



Jag har tänkt! När man är på krogen, som det är på nästan alla ställen så har det mindre dansgolvet bäst musik och mest folk, jag kan fortfarande inte fatta varför!? Det slutar alltid med att man får kriga för att komma in till dansgolven och folk välkomnar liksom inte in en om man säger så! Det slutar med att man med mening blir puttad (då jag flippar och självklart puttar tillbaka) då får man en till knuff och jag fortsätter tillbaka, då kommer det "Vad fan är ditt problem" WHAAT? De är la fan du som börja bitch!? eller så går dom därifrån och knuffar extra hårt när dom går förbi. Jag brukar aldrig och då menar jag aldrig börja, för jag tycker sånthär är fruktansvärt löjligt. Om någon råkar knuffa mig och vänder sig om och ber om ursäkt då får dem tillbaka ett stort leende och "nej, det är ingen fara". Sen ska vi inte tala om dom überfulla människorna som tror att dom är själva på dansgolvet som totalt slänger in sig i alla. Herregud! Nej, fan visa respekt och ha kul, annars kan ni lika väl stanna hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0