God morgon


Kvinnan har stil, helt klart, idag kör jag en copycat! Det blir en sväng till bilservicen för att hämta ut min lilla pärla! Sedan tar jag och Martina en sväng till stan, måste köpa nya nylonstrumpor inför kvällens bravader! Då åker den nya klänningen på helt klart! Det känns jättekonstigt att vara timvikarie och bli inringd från jobbet, jag har ju liksom jobbat varje dag måndag-fredag i över 2 år! Det könns så ovanligt att inte ha jobbat på två dagar! Det verkar inte som om dom ringer idag :( Hellre att dom hade ringt idag än att dom gör det imorgon när jag kommer må sådär! Nu måste jag börja snygga till mig, idag åker pannbandet på!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0