Night in.



ser ni skillnaden på mitt hår och mina ögonbryn?
Nej, det får bli en hemmakväll med film i soffan, dock kommer jag däcka stenhårt! Men imorgon gott folk, då blir det utgång och vi kommer antagligen slå klackarna i taket på Lounge(s)! Ska bli trevligt att träffa min kära damer som jag tyvärr inte alls umgås med mycket längre, börja hänga med dom i 7:an de är liksom, hmm 8 år sedan typ! Jaja, vet ni vad? Idag sökte jag in till komvux för att läsa in matte B och matte C, YES, vuxenpoäng till mig, avskyr matte, men det har ett bra ändamål!

Kommentarer
Postat av: xoxo

Hej Alex, jag tycker absolut att du ska färga håret brunt igen, det det mycket friskare ut! Du kommer inte att ångra dig!

2009-10-08 @ 00:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0